Wednesday, May 19, 2010

lilin yang membakar


rumah sewa yang xde deposit,memang macam itu la
sana rosak sini kena ganti..
ish3..

kali ni, lampu bilik air rosak kali kedua,
1st tyme dulu dah tukar starter, mukhlis yang tinggi tu yang panjat
dis tyme aku suspek memang masalah mentol la..

sabtu..
mentol baru aku beli,jenama philips kat kedai hardware RM4.50
baeeekk punyer

terserempak dengan wak on the way nak naik tangga
"wak,ada tangga?nak pinjam"

erm,xde pulak uncle ni kunci bilik teknikal.

isnin maghrib..
lilin tinggal lagi sebatang..ni reserve punye, hati aku berat nak guna.
"pian, tolong telepon ambulan kalu aku jatuh ni"

lalu aku terus memanjat dan dengan bantuan lampu picit pian, akhirnya mission accomplished!!!

bilik air rumah kami disinari cahaya semula...

esoknya ada tetamu bertandang dan nak tumpang bermalam...erm,aku tersenyum puas lampu bilik air dah ok,erm...

syukur dalam gumbira

No comments: