Monday, May 24, 2010

aku peluk2, rupanya lelaki...


malam tadi genaplah 3 malam berturut-turut atau kalau bahasa bolanya 'hatrik'
aku berazam untuk masak kat rumah untuk makan malam...
bak kata orang tua2, three times in a row...

tapi azam atau niat jer x jadi kak oi...mcm sembahyang pakai niat jer
gler ape??nampak sangat kesengalannye...x tau tanya,blaja la..
asal sampai rumah je,hausmate dah sound ajak makan luar..
duet x kisah kopak tapi kan..dapur dah 3 minggu x berasap..(kecuali asap yg keluar dari pemanas air letrik)..

alah bisa tegal biasa la tu hidup orang bujang...
malam aku tdur lepas layan fearless n nightline..

boleh pulak tu sedap2 diulit mayang diulik (ulik ke ulit da...lebih kurang je la)
mimpi, sedar2 3 pagi rupanya aku terpeluk member sebelah yang tdur...
nasib baik ktorang tdo pakai seluar..hihiihi
ish,bahaya2...
lepas subuh kami berkomentar sambil masing2 bersiap nak bekerja..
"kau la peluk aku malam tadi"

"kau la yang datang dekat aku semalam,patut la aku bangun pagi tadi mcm senggugut je aku ni ha"
kataku bergurau kasar (gurau sesama lelaki) sambil memegang perut

"patut la pun subuh tadi dari aku pegi surau sampai aku balik surau kau dalam bilik air je fit" sampuk hausmate yang sorang lagi...

hahaha...gurau senda terhenti sambil masing2 pasang telinga dengar tanyalah ustaz tajuk 'maut' oleh ustaz hasan din...

No comments: